Mégane R.S. 275 Trophy: Pokořil rekord na Nürnburgringu

Toužíte po sportovně laděném voze, se kterým si budete užívat cestu do práce i víkendové výlety po okreskách? Pokud již delší dobu pokukujete po nabroušeném Cliu R.S., ale připadá vám až příliš kompaktní, nechte se uchvátit designem a výkonem neméně ostrého Mégané R.S. 275 Trophy. Limitovaná edice v květnu pokořila dosavadní rekord na legendární Severní smyčce okruhu Nürnburgring. S časem 7 minut 54,36 sekund se stal nejrychlejším sériovým vozem s předním pohonem. Což je sám o sobě pádný argument, proč vozový park rozšířit právě o tento model. Kde jinde začít než u povedeného designu? Renault Mégane R.S. 275 Trophy vypadá jako elegantní dravec, který je připraven na nezapomenutelnou jízdu. Upozorňuje, že se hodlá zakousnout do asfaltu a nekompromisně dojet do cíle jako první… Sportovní vzhled nenechá nikoho na pochybách, s kým že má tu čest. Mégane R.S. je nabitý moderními technologiemi a úžasnou výbavou. Dvouzónová klimatizace, vyhřívaná přední skořepinová sedadla Recaro, tempomat s omezovačem rychlosti (abyste se nenechali unést dynamikou), propracovaný systém recyklace vzduchu či funkce Clear view, díky které již nebudete řešit škrábání zamrzlého okna. A to je teprve začátek – celkový dojem umocňuje přítomnost multimediálního systému R-LINK, 3D zvuku od Arkamys, audiosystému BOSE a v neposlední řadě zadních parkovacích senzorů. Zájemci o sportovní verzi Mégane však budou zajímat i jiné parametry. Pod kapotou burácí benzinový dvoulitr s výkonem 275 koní při 5 500 ot/min. Vylepšená verze motoru si zachovala spotřebu i úroveň emisí. Inženýři z Renaultu odvedli znamenitou práci. O specificky hrubý zvuk motoru se stará titanový výfuk Akrapovič. O nejrychlejším modelu Mégane bychom mohli napsat ještě mnoho, ale testovací jízda vydá za tisíce slov.

Publikováno: 22. 03. 2016

Kategorie: Automobily

Autor: Jirka Maloň